tisdag 18 januari 2011

Dagens måste

Idag var det bara att skrapa ihop resterna av magsjukeliket och ge sig iväg på ett viktigt möte.
Det var inte samma möte som vart avbokat förra onsdagen. Men det här var minst lika viktigt.
Fast frågan är om min hjärna kommer ihåg all info vi fick... :-\

Första omgången av tackkorten efter mammas begravning har nu landat i folks brevlådor. Andra omgången gick iväg idag och den tredje går iväg imorgon. Sen är det några eftersläntare kvar. Efter det ska jag visa er hur det vart. Å vips var ca 45 kort gjorda! Men dom är mycket enkla.

Nu ska jag ta en dust med lillskiten om läxorna (åh alltid lika kul...not) och se till att åtminstone han får mat i magen. Själv lever jag just nu på vatten. Inte ens en ynka brödbit vågar jag mig på än.

Ha en riktigt skön kväll! Glöm inte att heja fram handbollskillarna ikväll också. ;-)

Inga kommentarer: