torsdag 16 december 2010

Å nu gräver jag ner henne...

... och glömmer bort vart jag la henne!
I natt fick jag magsjuka. Att sitta på toastolen är inge skönt. Framför allt när man gör det i flera timmar. Jag har ont i röven, ser säkert ut som ett babianarsle där bak och känner mig som ett utskitet äppelmos!
Å där gick mitt jobb i två dagar åt helvete!
Måtte inte folk lessna på mig utan att jag får fler chanser....

Vad är det med detta år? 2010... Vad jag önskar du ska ta slut! Jag vill inte ha dig kvar!
Jag kan bara hoppas att det nya året låter mig få nya möjligheter.
Jag vill inte ha mer sjukdomar, död och elände!

Nu ska jag laga lite te och se om jag får behålla det.

2 kommentarer:

Mariana sa...

Älskade Laila.... det var ett sånt år jag hade 2009... så vet precis hur det känns... ingenting gick som det skulle...

Vi kan väl bara hoppas att våra 2011 blir bättre... men du ska veta att usch, usch vad jag saknar dig!

Katarina sa...

Usch och fy. Krya på dig. Kram Katarina