tisdag 30 november 2010

Tuesday Afternoon

Erkänn!
Du tror att jag fastnat i det där soffhörnet. Att jag fortfarande zippar rödvin och tittar på elden.
Ja-a tack , hemskt gärna!
Men se det gör jag inte! Jag kom hem som en snäll flicka i söndags.
Pysslet som var med då?
Ett kort. Ett helt jäkla kort på två dagar.... Say no more. *himlar med ögonen*

Idag har Per varit ute och vallat mig. ;-)
Fråga mig inte vad som hände, men ett tu tre rann det till en pyssellust. :-o
Frisk luft, kan det vara nyttigt det?

Tisdags eftermiddag...



Per och Fredrik fixar teatern som lillskiten ska öva på ikväll.
Själv ska jag fixa till lite blingeblong på ett kort som måste iväg idag.
Sen talar mitt dåliga samvete till mig om att ringa ett samtal till en av mina mostrar...

1 kommentar:

Bara Jag sa...

Två kort är bättre än inga kort :-)
Kram!