tisdag 12 oktober 2010

En liten söt bild

En liten söt bild med en utmaning har jag fått från Carina.


Nu ska jag också berätta tre saker som står mig varmt om hjärtat

1. Min son, förstås. Njöt nyss av gosa med hans mjuka kinder. Man får väl passa på tills det blir skäggstubb på dom. ;-)

2. Vatten, hav/sjö. Där får jag ro i min själ.

3. Mina vänner som jag fått på äldre dar. Dom är viktiga! ♥

Sen ska jag visa en favoritbild....
Hur nu det ska gå till när jag har så många. :-\
Jag är nog lite för trött i huvudet för att fixa det just nu. Bilder dyker ju ändå upp här med ojämna mellanrum. Så småningom kanske fotolusten kommer tillbaks.

Sen ska jag skicka vidare den 5 stycken andra.
Jag väljer:
Maria, kolla vilken talang hon är! :-o
Sollan, min "syster"
Soffy, en människa i cybervärlden som finns där för mig
Anjocapi, och en till lika underbar medmänniska
Elin, med sina underbara barn

5 kommentarer:

Lilla Pyssel Inger sa...

Goda vänner är guld värda och man ska vårda dom ömt:) Själv känner jag mig rik för jag har själv turen och har riktig goda och underbara vänner:) Var rädd om dig och önskar dig en riktig trevlig dag och vecka:) Kramar från lilla pyssel Inger:)

Anonym sa...

Tack rara du, det värmer gott!

Sollan sa...

Ååååhh, men vad du är gullig! Tack sötis! Kramar om.

Pia sa...

Tack för bilden.. Ska fundera lite över vad jag ska skriva och vilket foto som ska in..
Kram min vän!!!

Elin Damberg sa...

Åh, tack sötis. Många, många kramar!