onsdag 29 september 2010

Lite Lailabilder

Just nu är det ganska tomt i skallen.
Det finns massor av ord och känslor som vill ut, men det är liksom tvärstopp.
Eftersom jag inte har nått att säga just nu så kan man passa på att titta på mig istället. ;-)
Gå in på Cathrines blogg
Så här ser Laila ut när hon gått med axlarna uppe vid öronen för länge.
Så jävla plågsamt!
Då ska jag säga till Marias försvar att hon inte tog i så himmla mycket. Det var nog tur för henne det. :-P

Fast när jag ser på bilderna kommer det fram minnen av mamma.
För vem ska nu pilla på min gråa slinga i luggen?

2 kommentarer:

Speja sa...

Hej söta Laila!
Såg dina funderingar om musik i kyrkan. Jag planerade begravningen av en närstående för någon månad sedan. Vi valde bland annat "Somewere over the rainbow" som spelades på saxofon. Det var underbart vackert. Ville bara nämna det.
Stor kram till dig.

Lairama sa...

:D
Vilka härliga bilder! Massage kan vara riktigt kul.