onsdag 25 augusti 2010

Mitt i veckan

Här sitter jag och ska ta tag i våra egna räkningar.
Dom kanske inte ska glömmas bort som dom höll på att göras förra månaden mitt i allt kaos.
Idag ska jag också upp till mamma...igen. Det är många turer dit. Med bil 12 mil t&r. Lillskiten följer med efter skolan.
Då ska vi få hjälp av banken att fixa mammas egna räkningar också.

Å sakta blir "att göra" listan kortare.
Fast det finns ju saker jag hellre skulle vilja göra.
Men det känns som det hela tiden trillar in nya "måsten" och så får allt det andra stå tillbaks.

Apropå Lillskit.
Igår kväll när han la sig så berätta han om skolan.
Dom skulle rita vad dom gjort på sommarlovet. Är det någon av oss som inte har gjort det? ;-)
Han berättade att han ritade en mammut som han vart jätte nöjd med!
Sen skulle det vara med en lista på 4 saker man gjort.
1. Mammuten stod för Dinoland
2. Mormor vart jätte sjuk
3. Skåne
4 Gröna Lund
Så ont det gjorde att läsa punkt 2... Men det är klart att det också blir ett minne av sommaren 2010.

Inga kommentarer: