måndag 12 juli 2010

Fredrik-fri

Jag vart barnfri i några timmar!
Halleluja!
Det kanske låter hemskt...
Jo då jag älskar Fredrik över allt annat här på jorden. Men jag blir en bättre mamma om jag får vara ifrån honom ett tag då och då. Jag orkar mer och tålamodet blir också längre. Dessutom är det bra om han inte klättrar på mig hela tiden.
Men tyvärr är det inte så lätt med avlastningen... :-\

Idag fick jag några timmar ihop med Maria i Kista C. Jag handlade några bra hårklämmor och lite vykort som ska skickas med Postcrossing.
På fredag ska jag upp till mamma i Upplands Väsby. Jag hittade en köksmagnet och ett par örhängen till henne. Det stod liksom mamma på dom. :-P

Per har börjat stora nedräkningen nu till sin semester. Sista veckan nu. Fyra nätter att klara av. Första natten är just påbörjad.

Inga semesterplaner är bestämda. Några förslag finns påtänkta, men vi får se om det blir något av just dom.

Inga kommentarer: