torsdag 29 juli 2010

24 juli Gråt, panik och ångest

Att känna sig totalt maktlös
Att känna att både gråt, panik och ångest håller på att ta över
Det är ingen rolig känsla mitt under en resa. En resa som var meningen att den skulle ge ro och glädje... Fylla på alla reserver. Att få vår lilla familj på fötter igen och fyllas av glädje

Ett telesamtal ang. min mamma
På väg till sjukhus
Tappat sitt tal och är yr
Maktlöshet och vips var man otroligt långt borta fast man bara var i Skåne.

Vi bestämde att fortsätta vår resa
Vi bestämmer att inget säga till Fredrik om hans älskade mormor
Mask på!
För vi hade ju så många busplaner att göra
Jag vill mest sätta mig i ett hörn och gråta
Men jag vet att hon är på det bästa stället hon kan vara på just nu... sjukhuset
I säkerhet

2 kommentarer:

Åsa / Dolores sa...

*sänder en tanke och en stor kram*
/Dolores

Anonym sa...

Tänker på er - kram!