måndag 14 juni 2010

Kort till två favvis fröknar

Ibland är det verkligen bra att ha kort hemma som man bara kan ta av.
Det här är två kort som jag gjorde för ett tag sedan. Sen har jag inte gjort nått mer på dom. Tänkte att jag lägger på text sen när det behövs.
Samma dag som sommarlovet skulle starta för Fredrik så frågade han om inte två av hans favorit fröknar skulle få nått kort i år.
Hepp! :-o
Ork, lust, plats och tid har liksom inte varit riktigt tajmad till det här lovet. Men Laila går till sina lilla låda, gräver fram några kort som Fredrik godkänner, tar fram dymon och voilá... :-D


Jag har faktiskt fuskat den här gången och använt mig av klistermärken och inte stämplade motiv.
Musen och fjärilen från Housemouse.
Igelkotten från Penny Black. Inhandlad hos Kortmakaren för evigheter sen.
Jag tror jag ska fortsätta mitt rensande bland alla diverse klistermärken och rubons. Himmel, hur mycket kan man ha liksom!?!? :-\

2 kommentarer:

Bara Jag sa...

Ett bevis för att man ska agera på den energi man har - man vet aldrig när det kan komma väl till pass!!

Sollan sa...

Underbara kort, vännen!