onsdag 9 juni 2010

Kärleken flödar

Personligen blir jag alldeles matt av allt som har med vår Kronprinsessa att göra just nu. Det blir liiiite mycket, om jag uttrycker mig milt.
Men eftersom det nu ändå hittas på en hel del uppe i Stockholm...
Men eftersom nu lillskiten har skolavslutning imorgon kväll...
Men eftersom det kan vara ganska mysigt att göra saker tillsammans...
Så är det bäst att vi passar på att kolla vad det är vi kan göra, medans kärleken flödar franm tills bröllopet. :-)
LOVE STOCKHOLM 2010

4 kommentarer:

Madame Vit sa...

Halloj!!!
Tack för din kommentar hos mig =) Blev glad!!! Och då kunde jag ju hitta hit =)
Jag håller med, det blir fööör mycket med all kärlek coh kronpsinsessan.
Ta hand om dig!!
Kram Fia

anne sa...

Det kan aldrig bli för mycket kärlek och romantik! Deta prinsessbröllop är precis lagom, jag tar till mig det jag vill ha och strunta i resten!

Sv. Jovisst kan man handla direkt på finska hembageriet, öppettider så här års är 7-17, men du får väl ringa innan du åker så det inte har semesterstängt.

anne sa...

...så jag stavar...Eller så är inte min pekfingervals helt optimal...

Bara Jag sa...

Ursäkta mig men jag orkar inte med hela den här bröllopsyran...... Jag är mest irriterad över att människor som själva har pengar får statens medel för att gifta sig? Det är det inte någon annan som får.....