torsdag 27 maj 2010

Jissus!

Det var det där med hjärnceller...
Det är första dagen som jag känner mig en anings piggelinare.
Det tog bara 1½ h i morse att rensa alla rör i näsan och luftrören.
Huvudvärken har äntligen lättat.
Rösten börjar sakta komma tillbaka.
Å vad gör Laila?
Jo, hon drar iväg med la familio på en skogspromenad i 45 minuter nu på kvällen.
Å hur mår Laila nu?
Hon är klar i knoppen, totalt sjöblöt av svett (det rinner i min nacke vilket jag h-a-t-a-r), hostar ut lungorna genom munnen och är en bukett liljekonvaljer rikare.
Men det går åt rätt håll! Det är Laila himla glad för! :-D

5 kommentarer:

Karabara sa...

Det är jag oxå väldigt glad för!

Kram hjärtat

Anna-Carin sa...

Tack för din fina kommentar på min blogg, den värmde!

Hoppas du mår bättre snart!

Photos by Storm sa...

Hoppas att du snart är på topp igen. En promenad är alltid läkande/Lis

Sollan sa...

Mmm, liljekonvaljer är ju så ljuvliga! :D Kram på dig och var rädd om dig. <3

anne sa...

Inte halvt uppäten av mygg? ;)