måndag 24 maj 2010

Flaskborste hitåt!

Jag håller på att bli vansinnig!
I snart en vecka har jag hållt på och vänt ut och in på mina lungor i värsta hostattackerna.
Idag har snoret börjat lossna från bihålerna.
Tack och lov för det! För kanske kan det gå åt rätt håll nu?

Men en sak har inte blivit bättre... Klådan!
Jag behöver flaskborsten till att rensa mellan öronen och ner i halsen.
För jäklar vad jag håller på att bli vansinnig av all klåda! Sån där tokklåda långt in i öronen och långt ner i halsen. Sån där klåda som man inte kommer åt på nått sätt.

Eller kanske man skulle ringa till sotaren...? För här ser det ut att finnas rediga grejjer! :-D

3 kommentarer:

nitanpyssel sa...

Oj det låter inte kul med sån klåda, kanske får du klådan av att snoret är på väg att lossna. Slösa lite varmvatten och stå i så varmt som möjligt så kanske det löses upp. Ha en bra dag i solen önskar nitan

Karabara sa...

Åh, din stackare!

Har själv exem i öronen och fick en salva hos läkaren... Kanske är någonting liknande som du har?

Kanske bra om du kilar iväg och kollar upp det!

Kram Karin

Lairma sa...

Uh vad jobbigt.
Jag kan springa över med en piasavakvast att rensa gångarna med.

Nääää... nu skröt jag allt så jag nästan trodde mig själv... mitt flås har blivit så kass så nåt springande blir det inte av.

Jag kan lunka över med en piasavakvast att rensa gångarna med.

Krya på dig.