söndag 16 maj 2010

Finns det hopp kanske?

Maria sparkade på mig inför en kurs jag skulle ha.
Sollan peppade mig inför förra helgen.
Karin fyllde mig med rödvin för att jag skulle komma igång.

Jag är inte rädd. Jag kan pyssla!
:-D

När man packar inför en pysselträff stökar jag alltid till så himla mycket...
Men jag har inte orkat ta tag i det idag. Jag måste ju ha nått att göra nästa vecka också. *ler oskyldigt*
Istället går tvättmaskinen

Operation jobbsökning pågår

Sen går jag och smörar för det senaste orkideé inköpet så den ska trivas hos oss.



I vilket fall som helst så vart det sakta men säkert några kort skapade hos Karin.

Mellan korttillverkning, rödvin, prat och skratt så satt vi på förstukvisten och bara njöt. Sommarvärmen kom så lagom. Dessutom så hade vi underbart sällskap där ute. ;-)


Underbara vackra Cleo!

Om man nu lämnar sitt eget bord i kaos är det ingenting emot vad man skapar hos andra...
Work in progress liksom alltså ba:

Ett enkelt och snabbt resultat. Å vips så vart jag av med ett av alla mina klistermärken också! Nä men hoppsan då! :-P
Just nu betar jag av lite gammalt sånt som legat och bara blir bortglömt.


© Alla foton Laila Söderström

5 kommentarer:

Pysselbus sa...

Verkar ha varit några härliga, kreativa dagar! Gillar verkligen dina färger på kortet!!

Tack för dina vänliga ord i min blogg!!

//Linda

Tussemaja sa...

Kul att du kommit iväg på pyssel och lite rödvin :)

Speja sa...

Så tjusigt. Pyssel och rödvin verkar vara en bra kombination!

Tigris Predikantan sa...

FINT! Tycker jag!
:)

anne sa...

Du ser ut att ha haft härliga dagar!!!