onsdag 26 maj 2010

Bilder

Tittar, längtar och njuter...
Min plats på jorden

2 kommentarer:

nitanpyssel sa...

Oj vad härliga bilder kan det vara Gotland tro? har bara varit där en enda gång, men det får bli fler ser det ut som.
Ha det gott Laila sköt om förkylningen för att vi ses vel inte i kväll antar jag på worshopen?

MiA sa...

Hej Laila!
Vad kul att du gillar mina vingar! Dessvärre ska jag inte gå mer på silversmide så jag kan inte göra ett par till. Dessbättre ska min dotter gå på folkhögskola till hösten och läsa silversmide. Hon är jätteduktig, och hon gör gärna ett par vingar till dej. Men det blir alltså inte förrän i höst hon kan göra det.. och hon vet inte vad hon vill ha betalt - det beror lite på vad hon själv får betala för silvret isåfall. Om du är intreserad så skicka ett mejl till mej - adressen finns i högerkanten på min blog-header. Om du vill knycka idén och höra med någon annan silversmed så är det helt ok för mej :)

Ha det gott!
MiA