söndag 18 april 2010

Söndag

Sista dagen på en vecka som inombords har varit väldigt tuff.
Känner att jag dragit mig undan från omvärlden.
Har bara blivit så... :-\
Det har inte funnits kraft och ork till att vara social. Känns som jag inte haft nått att ge andra överhuvudtaget, alltså håller jag mig undan.

Nu kommer en vecka som är knökad med positiva och negativa saker.
Det kan jag behöva! Saker att göra alltså.
Jag hoppas det kan lyfta mig.

Är så glad över små mail och sms som dimper in och undrar var jag, hur jag mår.
Tack vänner! ♥

3 kommentarer:

anne sa...

Kanske är det bra att det händer saker, kanske kan det lyfta dig litet? :)

oumberligating sa...

Att dra sig tillbaka ett litet tag kanske fler borde göra! Bara det inte blir för ofta så man glömmer det "verkliga livet"!
Behöver du lite extra "energi" så skickar jag över lite via "datorn" är full med den varan just nu!
Så jag kan dela med mig!
Ha en fin vecka!
Kram ifrån Peter!

Pia sa...

Hoppas den här veckan blir bättre och mer positiv..
Jag kan känna igen ditt "tillstånd"
Mitt liv är liksom på stand-by just nu.. Dagarna går och jag hänger inte riktigt med.
Skulle ju fota de där Picachusakern
och så, men det har jag inte gjort än.. En dag så... promise!
Hoppas att han fortsätter att gilla den där figuren ett tag framöver oxå!! ;o)
Dottern tackar för din röst!! :o)
Kram på dig!