torsdag 22 april 2010

Positiv energi

Fredrik är sjuk
Igår hade vi en myspysdag. Det hade vi idag på fm också.
När Per stigit upp efter 5 h sömn så smet jag iväg.
Jag körde upp till Skapa Hobby. Tänkte jag skulle "tanka" lite Maria. På köpet fick jag en dos Cathrine. Ytterligare bonus blev gos med hennes tre katter. :-D
Nu är jag redo för morgondagen!
Jag var nämligen lite fräck! Jag ringde till chefen ifråga och frågade om det skulle bli någon intervju imorgon. Vill ju inte dra igång en massa i onödan som det vart sist... Men imorgon är det anställnings intervju... Shit vad jag är nervös! :-\

5 kommentarer:

Anonym sa...

Nämen! För en sisodär 20 minuter sen så tänkte jag på dig och din blogg. Och så ser jag detta inlägg som du lagt ut för en sisodär 20 minuter sedan... Som dessutom heter positiv energi, jag tror minsann att du alstrar energi ända till mitt lilla sjätte sinne :) Det måste båda gott för morgondagen, så jag skippar att hålla några tummar!

Lacka sa...

Åh, tack så jättemycket. Kul att du gillade den! :)

Anonym sa...

Lycka till med intervjun, den här gången måste den väl bli av.

Jag har hittat en till secondhandaffär. Bakom kyrkan inne på St: Ragnhildsgården. Jag har inte varit in ännu, bara kikat i fönstret men det såg fint ut :)

Pia sa...

Hur gick intervjun?
Kram på dig!!!

Ellas Inspiration sa...

Hej!

Idag visar jag äntligen hur du kan göra ett eget kakfat...

Mvh

Karin

Ps. Missa inte tävlingen "Loppisboken" hos mig.. Ds.