torsdag 4 februari 2010

Ja men tjena hej!

Gud va livet är härligt! (sagt med mycket ironi)
Jag är magsjuk!
Natten har varit i illamåendets tecken. Magen har värkt och så fort jag rört på mig så har illamåendet sköljt över mig.
Å nu kan vi väl säga som så att vi rensar avloppen i Lailas kropp.... Från alla håll och kanter. :-\
Jag har inte tid med det här! Jag ska jobba dom få dagar jag har kvar på schemat!

Två munnar vatten har jag hitills fått behållt. Nu går jag och vilar igen.
Sen vette sjutton om jag inte tittar ut när våren kommer. Känner mig något insnöad, i dubbel bemärkelse, när jag tittar ut.

2 kommentarer:

Tussemaja sa...

Jamen tjena! Fy bubblan för magsjuka :( Krya på dig!

Anneli sa...

Fy bubblan, stackars dig....jag vet ju precis vad du går igenom......hoppas och håller tummarna att du blir friska snart igen *Kram*