tisdag 9 februari 2010

Helt utsonkad

Min käre sambo har hållt låda i natt... :-\
Tydligen var han trött för jösses så han har snarkat! :-o
Trots buffande och gruffande från min sida vart det aldrig så mycket bättre.
Ett tag hade jag starka funderingar på att gå in till käre sonen och lägga mig skavfötters. Då skulle jag ju få mysig värme också. Men jag vet att min värk inte gillar det. Hm...
Jag känner mig lagom trött och utsonkad just nu. Å då har jag inte ens kommit iväg till jobbet än.
Men jag kommer att ha mycket godsaker att kolla in där. Det blir väl en hel del fotande idag för att uppdatera jobbets bloggen sen :-P

3 kommentarer:

Daniel sa...

Snarkande karar ja... det minns jag från mitt ex.. så det snarkades om natta!

oumberligating sa...

"Utsonkad" nytt ord för mig! (ler) gillar det!
Förövrigt "Stryp honom"! Nej, det var ingen bra idé kolla istället om jag är inloggad på natten!
Ha en fin dag!
Kram ifrån Peter!

Mindi sa...

Tsss..... här hemma brukar vi buffa på varandra då vi säger att den andra snarkar. ;) Men jag tror inte att jag snarkar. ;))

Stor kram
M I N D I