måndag 4 januari 2010

*slår huvudet i väggen*

Hur kan det vara så himla svårt att få in i MMS i en telefon?
Nu är vi inne på en tredje ,helt ny, Nokia telefon. Det bara sen julafton... :-\
Man har lyckats radera hela min adressbok så nu saknar jag massor av telefonnr som jag ska försöka jaga rätt på.
Jag har stått, bara idag, sammalagt tre timmar i diverse olika köer i affärer för att få hjälp.
Då ska vi inte ens räkna all annan tid som både SIBA, Telia, Nokia, Media Markt, Per och jag har hållt på och grejat.
Sen behövdes det bara ett litet telesamtal till Telia och där svarade äntligen rätt person (läs kunnig person) som bara behövde ta bort en liten spärr som tydligen funnits på mitt abonnemang. DÖÖÖH... *slår med handen i pannan*
Nu är jag också uppdaterad med en telefon som inte behöver tas in på nått Tekniskt museéum.
:-D

Men den där listan som skulle betas av idag fick ju inte bli så mycket kortare, tyvärr.

  • Mobiltelefonen - ok
  • Fixat viktigt papper - ok Men nu behöver jag ringa till dom istället för dom hade skrivit fel såg jag
  • Letat reda på andra viktiga papper - ok

Lista för onsdagen den 5 januari

  • Ringa viktigt samtal
  • Skriva några saker som sen ska postas
  • Checka av arbetstider och skriva in i almanackan
  • Uppdatera jobbets blogg
  • Hämta Fredrik hos mormor

2 kommentarer:

Sollan sa...

Tänk om jag kunde linda in dig och din trasiga själ i en kokong lika len som silke och lika lätt som spindelnät. Där inne skulle du få bo och där inne skulle allt trasigt bli helt.
Kramar om en liten storasyster.
:D

Sus sa...

Det känns bra att du tänker på mig då Carola visas plus härlig schlager =)
Kram!