torsdag 7 januari 2010

Jag, vuxen?

Näää... ;-)
Fredrik och jag har varit ute i 3 timmar idag.
-10 C på termometern. Säkert - 20 C i luften pga av en himla blåst.
Man hinner göra mycket på tre timmar ute.
Man hinner knuffa varandra i snöhögar, bestiga världens högsta snöberg, kasta mjuka snökockor, åka rutchkanor och springa runt i största allmänhet och förstöra orörd snö.
När man kommer hem flörtar man med sambon/pappan om att få varm choklad.
Sen lägger man sig skavfötters i soffan, under en filten och tittar på Bolibompa.

Jag fyller 45 i år. :-P

5 kommentarer:

Åsa / Dolores sa...

Det låter som en mycket bra dag tycker jag. God fortsättning på det nya året!
Kram / Dolores

Karabara sa...

Hmmm... Du har aldrig sagt att du är så gammal... Hmmm... Hur kommer det sig att jag umgås med dig för?! Jag är ju bra många år yngre än vad du är!!!
*pinsamt* ;)

nitanpyssel sa...

Hej hopp jösses vad mysigt att vara ute så länge trotts bitande kyla och sen hem till varm choklad och en varm soffa att softa i. Kan livet verkligen bli bättre ? nä njut av stunden för snart får du inte chansen att softa under samma filt som sonen tror mig jag vet! Ha en bra dag Laila

Tussemaja sa...

Härligt när man får vara barn igen!
Den där varma chokladen skulle jag också vilja ha. Men å andra sidan skulle jag ju också vilja ha vatten... börjar känna mig lite skitig :(

Annette sa...

45 är väl ingen ålder på en häst!
hälsn från -65an i västerort