tisdag 19 januari 2010

Idag har jag...

... gjort själ för lönen!
Jösses vilken dag!
Kunder har kommit, kunder har handlat, kunder har gått och kunder har ringt.
Där emellan har Laila farit runt till bordet som är proppfullt med varor som ska fixas i ordning.
Jag är helt slut och dyngtrött nu. Idag blir det en tidig kväll!
*somnar med huvudet i tangentbordet*

Nya tag imorgon.
Prismärkning, omplockning i hyllor för att få plats med det nya, fota av saker och lägg upp i bloggen

Välkomen in till Skapa Hobby och en förvirrad anställd. ;-)

3 kommentarer:

nitanpyssel sa...

Men Laila du kan inte stessa runt så där, du ska ju hålla ihop du åxå. Tat lugnt! du får be kunderna (de som är kända, att om de får en kopp kaffe så kan de hjälpa till att fylla hyllorna med det nya som har kommit) att se till så att det nya kommer upp....tihi. Du vet "min dräng hade åxå en dräng och bäda voro de lata, när min gick stod dig och gapa".....Hälsningar nitan

Pia sa...

Hoppas resten av veckan inte blir lika stressig!!
Kram!

Lina sa...

Är du säker på att du inte gjort skäl för den? Men det kanske är själen som är inblandad... vad vet jag :-)

/retstickan Lina