fredag 29 januari 2010

Dagens skratt den 28 januari 2010

Idag har jag varit hos doktorn igen.
Jag sitter och väntar i undersökningsrummet, in kommer han med sina släpande träskor och utbrister:
-"Nä men här har vi ju min favoritpatient igen!" med ett glatt leende.
Vad kan jag annat göra än att brista ut i ett förvånat gapskratt? :-D
Hallå! Det var hos den här doktorn jag var. Vad är det då som är så "favorit" han har sett?

Skrattet...
Det som tydligen är mitt varumärke har jag förstått av alla gulliga kommentarer på både Facebook och bloggen.
Tack så otroligt mycket för alla hejarop! Det betyder så otroligt mycket för mig just nu ska ni veta ♥

4 kommentarer:

Miapuh sa...

oh var de han som greja i hålet =)jag garvar fortfarande åt Fredrik :)
0
Ses snart typ på Lördag, en Puh o en Carina skall leta upp Masters
kram

Karabara sa...

We all love you!
*puss*

Evanlo sa...

Ditt skratt är obetalbart!

sussilull sa...

*skrattar för fullt*..ja du Laila...det är ju underbart att höra av en doktor att man är favorit MEN kanske inte av just den sortens doktor...*asgarv*