torsdag 17 december 2009

Kaosdagen

Imorse var det bara att inse...
Jag kan inte gå med Fredrik till skolan! :-o
I och för sig är han snorig, men inte så pass att han behöver vara hemma för det.
Parkeringen, bussarna, snön... Det bidde ingen bra kombination i den här stan.
Jag vet att man kan gå. Självklart!
Men med en väg till skolan som i vanliga fall tar 20 min (om jag har en bra dag då alltså) så kan ni ju tänka er resten. Dessutom har jag en sträckning i låret efter min lilla piruett (självklart Pia så var det egentligen ett försök till en snöängel :-D)

Så vad gör man istället?
Jo man myser :-)
Vi har tänt levande ljus, kollat in olika Pokemon sidor på Internet, lyssnat igenom alla avsnitt på Radiokalendern, läst saga och pysslat.
Hade lilla herrn fått som han velat så hade vi gjort pepparkakor, men det var jag inte upplagd för idag.

Efter att Fredrik nu har somnat så ligger julkorten på tork här. Någon gillar glitterlimmet! Det har jag säkert nämnt förut... :-\
Själv har jag fortsatt att göra julkort. Fast... *kliar mig i huvudet* Jag behöver egentligen inte. Jag har så det räcker och faktiskt blir över. Men nu har jag hållt på hela jäkla året med dessa kort och nu känns det som jag inte kan sluta.
Aaaahhhh!!!!! Jag har blivit kidnappad av julkorten!
Någon som vill ha? :-)

1 kommentar:

Gunsan sa...

Nu blir jag internetlös till Annandagen så jag vill bara kika förbi och önska en riktigt GOD JUL!