måndag 28 december 2009

Julen är över!

Just nu tycker jag det är skönt.
Alla klappar är utdelade, julmaten är borta och imorgon (läs måndag) börjar jag jobba. Faktum är att jag längtar till det. Kan det vara så att jag trivs med mitt jobb eller att jag vill fly från alla Pokemonisar här hemma? ;-) Båda kan jag ärligt säga.
Temat för årets julklappar var Pokemon. Men jisses vad han har haft kul dom här dagarna!

Det har varit väldigt lugnt här. Med tung betoning på vääääldigt lugnt.
Både igår och idag var jag rastlös och det var kryp i kroppen.

Nu jobbar jag i två dagar så får killarna roa sig själva. Efter nyåret är jag ledig så får jag och lillskiten roa oss istället.

Lite bildbevis från julen:
Någon som är nyfiken på vad det står på alla julklappar... Snabbt kom det stränga order om att lägga tillbaks det.


Så här såg julklappshörnan ut hemma hos mamma:


Jag hade varit snäll i år! :-D Jag fick en julklappa av tomten. Men det är baske mig inte lätt att gå till en modern mobil bara så där. Den jag haft ska jag skicka till Tekniska museét. T.o.m. Telia har skrattat när jag sagt vad jag har för mobil! Det är sant! :-D

© Alla foton Per Jardemyr

Tyvärr har jag problem med att ta emot MMS på den här. Så alla ni som tjatat på mig att skaffa ny får i alla fall lugna er. :-P

Ha det fortsatt skönt i mellandagarna.

1 kommentar:

natasha sa...

TACK för det fina julkortet! Jag kunde inte skicka iväg mitt kort till dig,eller paketet med alla pokemonkort,för jag behöver din adress!!!!Pleeeeeaaaaase!?!
Har haft en tuff jul,för min mor fick hjärtinfarkt och blev opererad den 23de.Det har med andra ord inte firats mycket här.Hoppas ni får en god fortsättning och ett riktigt gott nytt år!KRAM