söndag 29 november 2009

Tävlingar

Här kommer ett gäng tävlingar som jag verkligen önskar att vinsten landar hos mig.

Kammarljusstakar har jag alltid varit barnsligt förtjust i!
Hemma på Kråkered finns det en jätte fin att vinna. Den skulle jag fylla med sanden jag har från Gotland och några av mina fina stenar. ♥

Men nu till jul skulle jag lägga lite julgotter i den tillsammans med dom fina kanelstängerna som finns hos Villa Grönskog

Vann jag den här härliga handduken så skulle jag ge den till min mamma! Hon älskar rött och har en liten nojja med handdukar så vad kan då passa bättre. ;-)

Samma sak med den vackra ängeln som Ulrika har som utlottning. Den står det också mamma på. ;-)

1 kommentar:

Moments of photography sa...

Vad skoj du ville vara med i min tävling.

Jag önskar dej lycka till!!!