lördag 14 november 2009

Fredagen den 13:e

Det låter alltid oroväckande om man är skrockfull.
Nu är ju inte jag det då, kan jag erkänna. Otur har jag vilken dag eller datum det än må vara. ;-)
Råkar fredagen den 13:e infalla på min födelsedag brukar det faktiskt oftast bli en väldans trevlig dag.

Å det vart det !:-P

Jag blev väckt av sång.
På Pers sida av sängen satt ett gäng av Fredriks gosedjur och Fredrik och skråla "Happy birthface to you, happy birthface to you" ♥
Sen vart det stort kram och goskalas med alla djuren.

På kvällskvisten hamnade jag hos Karin. Mycket pyssel, mycket prat, mycket skratt och mycket vin. *harkel*
Det var länge sedan jag var så "glad i hatten". Men jag mår så bra nu dagen efter så så farligt kan det ju inte ha varit...

Apropå "glad i hatten" och fester.
Fredrik är iväg idag med sin dejt Z på stora festen. Hon var enl. sin mammas utsago nervös. Men hon blev så glad när hon fick syn på Fredrik.
Fredrik å sin sida har stått och kromat sig vid spegeln ett tag.
Vit sjkorta, en lånad slips av pappa i en gråskimmrande nyans, svarta jeans och nya fin skor. Genomgången av pappas alla flaskor med rakvatten var pricken över i:et.
När sen Z:s mamma fått syn på honom så sa hon: Fan vad snygg du är!
Gissa om någon kommer att växa av den här kvällen. ♥

Nu är det dags att åka och hämta honom.

2 kommentarer:

Tussemaja sa...

Härligt för dig att det var bra igår!
Lugn... Fredrik kommer nog stå många fler timmar framför spegeln :) Kul att han redan har dejt.

Pia sa...

Det lät som om både du och sonen haft trevliga stunder!! Nice!! :o)
Ha en fortsatt skön söndag!! Kram!