onsdag 29 juli 2009

Snart...

Snart får jag ledigt igen. Tack och lov säger jag.
Det var det där med att det är både fördel och nackdel att jobba 50%. :-\
Men å andra sidan...
Jag skulle mycket hellre jobba 100% och vara utan min värk! Basta! *drämmer näven i bordet*

Idag har Fredrik varit hos mormor. Tillsammans har dom gjort Skansen, han har försökt få mormor att klappa en orm och återigen har han köpt ett gosedjur. *skakar på huvudet* Allt för att rädda dom från elaka affärer!

Per har upplevt sina ungdoms synder i Örebro. Är det en syndfull stad?
Han gjorde sitt fjärde år i gymnasiet där.
Själv kom jag på idag att det är 8 år sedan jag var där sist.
Dags igen kanske?

Själv har jag gjort min andra dag på jobbet.
Idag var alla fall min stackars hjärncell mer alert än igår. Jösess, säger jag bara. ;-)
Å nu tänker jag säga tack och gonatt. Annars lär jag inte komma upp ur sängen imorgonbitti... igen. Det var så tufft i morse att jag ville Per skulle sparka ur mig. :-P

2 kommentarer:

Sollan sa...

Det var såå kul att se dig idag och du var så pigg (ja, PIGG, du läste rätt) och ALERT (japp samma där du läste rätt igen)och verkade mer uppåt än nånsin. Även om du säger att det är mask på, så joo lite mer är det uppåt ändå. KRAAM!

Karabara sa...

Klart att Örebro är en syndfull stad!!!
Jag kommer ju därifrån *ler*

Kram Karin