måndag 20 juli 2009

Jag måste dricka

Jag är så fasligt törstig efter att ha farit runt som ett skållat skinn idag.
Nu ser det ju t.o.m. beboligt ut här! :-D
Det var på sätt och vis skönt att få röja av sig en viss del av oron och stressen ur kroppen på det här sättet.
Nu är det bara en fråga kvar...
Hur sjutton ska jag orka masa mig in i duschen?

Sen håller jag tummarna stenhårt för att inga jäkla idiot ska göra nytt inbrott i vår bil i natt.
För nu står den där åter igen då, med nytt fönster och nytt batteri!
*laddar hagelbössan* ;-)

5 kommentarer:

Gisan sa...

Fy för "inbrottande" människor!!! Så skönt med nystädat hem. Vi gjorde ett gemensamt ryck här igår. Det känns underbart. Kramar...

Anonym sa...

Får jag lite av din energi till att städa mitt pysselrum?

Gunilla/Nilla sa...

Tack snälla för gullig kommentar på min blogg.
Kikade på dina kort och dom var verkligen läckra! Snygga detaljer och fräcka upplägg.

Ha en bra dag/Gunilla

Sollan sa...

Håller tummar och tår att ert monster ska få stå ifred nu. Tack för i går, Tack för hjälpen med stämplarna - ovärdeligt! KRAAM!

Anonym sa...

fy vad jobbigt med bilen...
Önskar att jag kunde kavla upp ärmarna nån dag och få lite ordning här hemma... men det lär väl inte hända på den här sidan jul.