lördag 6 juni 2009

Underbara människor!

Vad det värmer att stå i affären en sån dag som igår! ♥
Massor med glada, trevliga och nöjda kunder kom in för att fira vår 4-årsdag.
Bitvis blev jag alldeles rörd över den värme som kunderna visar upp!
Då känner man att man är bra på nått och att vissa gillar det vi gör i affären trots allt.
Där med kan jag bocka av den dagen från listan. Å jag gör det med ett varmt leende på läpparna! :-)

Så tar man ett nytt djupt andetag och förbereder sig för nästa "måste" dag.
Mammas födelsedag imorgon.

Killarna har rasslat iväg på lite nationaldagsfirande i Stockholm idag.
Vart dom landar tillslut och hittar på har jag ingen aning. Men som Per sa:
-"Alltid finns det nått i knutarna att göra."
Dessutom har han knappt hunnit fota nått med kameran som vi köpte. Det drar väl i hans fototarm också kan jag tänka mig....

Dagens att göra lista:

  1. Tvättmaskinen ska få jobba
  2. Äta lunch
  3. Sätta på bra musik
  4. Göra kort till mamma
  5. Förbereda presenter till Fredriks fröknar
  6. Se på fotboll ikväll

Firar du eller vad hittar du på idag?

6 kommentarer:

Pia sa...

Låter som en bra plan! ;o)

Själv fryser jag! Undra om det var sommaren som kom och gick förra helgen??!! Här är +10 grader.. Brrrrr!! *suck*

Maria sa...

Så himla mysigt att träffa dig igår, Laila - du gör mig alltid så glad!

Låter som att du kommer att ha en trevlig nationaldag. Här har vi precis varit iväg och handlat mat. Nu ska jag lägga mig på soffan och slappa lite och senare ta itu med städning av pysselrummet + att stämpla upp mina nya motiv till min stämpelpärm.

Du förresten, jag köpte några stämplar ur er fyndlåda igår - damer med kjol och så var huvudet på en stämpel och kroppen på en annan. Har du någon aning om vilket märke det är på de stämplarna?

Kram och ha en riktigt bra dag!

Sollan sa...

Låter som en utmärkt plan. Fira, hmm, ja, vi hade väll en tanke om att åka till Skansen men det är ju så hiskeligt kallt ute, så det får bli kaffe och en liten tårtbit här hemma i stället, Hihi. Flaggan har vi i allafall! Annars är det plock och fix för nästa helg. Kramen

Miapuh sa...

ja ni har ju en underbar affär med så käck o trevlig personal :D
hoppas du får en lugn skön kväll, hajarna o jag ser fotboll :D
kram

Anonym sa...

Tittade in på affärens blogg... ser jättemysigt ut. Ligger den i Södertälje?

nitanpyssel sa...

Hej hopp Laila, men det var hur trevligt som helst. Jag frågade ju om jag kunde sova över...tihi. Vad mycket kul vi fick göra sen, man fick inspiration för flera månader framöver. Ha det gott !