söndag 14 juni 2009

Snälla vädergudar

En liten bön om solsken kommer här.
Mina blommor druknar snart på balkongen....
Ja, ja... I värsta fall får jag väl köpa nya och plantera ner. :-\

För första gången under alla mina arbetsår ska jag ha tidig semester.
Jag börjar den 29/6 redan.
Kan ingen snäll solgud behaga träda fram då i alla fall?
Fredrik och jag har massor på sommarlovslistan som ska hittas på.

Sollan skrev till mig att hon planerar att börja bygga en ark.
Att ha en Laila på den måste väl vara ett måste? *gapskratt*

Vad har du för planer en sån här dag?

3 kommentarer:

Tussemaja sa...

Jag ber också till solguden! Det är så tråkigt med regn, regn och regn.
Idag är det som vanligt en tråksöndag... gillar inte söndagar :(

Anonym sa...

Tjing! Jag är på toppen humör för det är ju ett perfekt pysselväder. Jippiii!!Kram Sollan

Suz/Kortmaja sa...

Halloj! Gillar inte heller regn. De stackars studenterna hade lera upp över när de kom hem från balen i natt. Så roligt att du besökt mig så jag hittade dig igen,vad fina saker du gjort,skålarna gillar jag skarpt. Kram Suz