fredag 12 juni 2009

Smatter på fönstret

Det är ganska mysigt med regn. När jag är på rätt humör...
Idag är jag på rätt humör.
Jag är nämligen ledig. Vi är alla tre lediga! :-)
Jag behöver inte gå ut. Det gjorde Per nyss... *fnittrar skadeglatt* Tyvärr måste vi få lite handlat.

Vi har bestämmt oss för att den här dagen skulle vara lugn. Framför allt när vi dessutom såg väderprognosen igår kväll! :-o
Jag har sovit gott och länge
Per har dregglat ner tangentbordet efter att ha surfat kamerasaker ute på Internet.
Fredrik tittar lite på barnprogram, lite på datorn och leker lite i största allmänhet.

Men igår lovade vi varandra, dyrt och heligt, att vi skulle storstäda!
Vi måste! Det ska bli så skönt att få undan grejs som står där det inte ska stå och tja... Ni vet... :-\

Sen ska jag skriva en liten lista, för mitt dåliga minnes skull, på saker som ska kommas ihåg. Men dom gör jag en annan dag.

För idag...
Ska jag lyssna på regnet, dricka te, inte stressa och städa.

*försvinner bort med huckle och sopkvast i högsta hugg*

1 kommentar:

Sollan sa...

Hej! Ja, jag har nu tagit fram planritningar på Arken och ska snart åka till brädgården för att köpa virket. Kommer du med hammare och spik sen? ;) Detta är ju inte klokt - det har ju vräkt ner i flera dygn nu!! Jag har en award till dig i min blogg som kanske kan pigga upp?!
Kram Sollan