måndag 15 juni 2009

Rinner iväg...

Den här gången pratar jag inte om regnet.
Jag pratar om min mage! :-(
Jag har sprungit fram och tillbaks på toan i natt. Snart växer den jädrans stolen fast i min stora röv!
Jag har prutt och diarréanfall. Skitkul! Ja, jag har dålig humor! :-P
Just nu känner jag mig som ett utskitet äppelmos.
Har sovit en del, druckit en hel del vatten. Men jag vågar inte äta nått för det mullrar så oroväckande. Någon är helt klart riktigt pissed off där nere.

Over and out

3 kommentarer:

Mariana sa...

Usch... har problem med min mage med, tredje dagen nu men min är på andra hållet, bråkar och vrålar och har sig men släpper fasen inte ut något... *s* Kram på dig Laila

Cecilia sa...

Hua. sköt nu om dig så du klarar en träff med oss andra galningar i augusti. Kul att se dig tillbaka på forumet. Sist vi sågs var ju i butiken :) kram och ha det bäst/Cecilia

nitanpyssel sa...

Hej hopp Laila vem har inte en bråkig mage, min sitter i karantän...tror jag...tihi. Hoppas att du får en lugn och regnfri midsommar här kommer solkramar från nitan