torsdag 4 juni 2009

Å imorgon är det fredag!

Idag har jag inte gjort många knop alls!
Jag tog det så där väldans lugnt som jag sa att jag skulle. Det behövde min kropp! :-D
Maria tyckte jag var ovanligt tyst på jobbet igår. Hon visste inte ens att den funktionen fanns på mig. *gapskrattar* Idag har jag inte sagt mer än vad jag behöver i telefonen när den ringt.
Jag måste ju ha rösten i behåll till imorgon! För då smäller det!
Kolla här vad vi hittar på! Klicka

Glömde ju visa det här kortet som gjorde i mitt pysselstim för några dagar sen.
Det här är ett kort som är gjort till en specialgrupp vi ska ha. I slutet av juni ska vi nämligen (återigen) hälsa på en grupp med döv/blinda som vill pyssla lite.
Så det här kortet är väldigt taktilt även om det inte syns så mycket av det här.


3 kommentarer:

Maria sa...

SÅ bra att även de dom inte kan se kan scrappa. Det finns ju faktiskt många papper med relief och så alla detaljer man kan sätta på som blir taktila.

Ulle sa...

Vilket härligt färgsprakande kort!

Cattis sa...

Hade jag bott i närheten hade jag varit där i helgen! ;)

Mysigt kort!