söndag 17 maj 2009

Segt och tufft nu

Kroppen och huvudet är inte riktigt med just nu.
Men jag kämpar på och längtar till onsdag. Då får jag en låååång ledighet. :-)

Idag hade jag behövt en dag för mig själv, i total ensamhet. Inga krav, inga måsten, inget prat, bara vara en tråkig Laila i min ensamhet. ;-)
Men livet har inte samma planer som jag önskar.
Per ska jobba övertidsnatt och behöver sova.
Fredrik rastlös och vill inkentinken själv... :-\
Tillslut vart det cykling. Dels för att handla potatis och mjölk och så kan man alltid åka till andra, roligare, gårdar än den vi har hemma hos oss. För den är under all kritik! :-(

Fredrik med sin måskompis.
Är det nån mer än jag som tror att den här lilla killen kommer att bli ornitolog när han blir stor? ;-)

Jag var på fotohumör. Det drar i den tarmen mellan varven också. Å andra sidan är det inte alltid så himla lätt med den här herr´n i släptåg.




© Alla foton Laila Söderström

Mitt under fotandet och försöket att hitta ro inombords vrålar en liten illbating.
"Mamma, du måste komma NU! Jag hittar hittat nått! Kom kom"
*suck*
Det var spännande! Klicka här så får du också se fyndet.
Kan du hjälpa oss? Då skulle Fredrik bli så glad! :-D


5 kommentarer:

Anna Stilla sa...

Vilket makabert fynd. Jag skulle nog igen gråta ihjäl mig. Samtidigt som det är lite fascinerande. man liksom tittar och blundar. Och tittar och blundar. Men jag vet dessvärre inte vad det är som Fredrik har hittat.

Anna Stilla sa...

Oj, jag glömde att skriva att det är vackra bilder i inlägget!!!

Kram
Anna

nitanpyssel sa...

Vilka hel fantastiska kort du tar, är du åxå fotograf alltså proffs på det prexis som din gubbe?. Vilken go lillkille du verkar ha, en son med mycket energi. Ha det gott nitan

Gunvor sa...

Underbara foton Laila!

Kram, Gunvor

Speja sa...

Vilka fina bilder du tar! Ramlade in här och blev nyfiken, kikade även in hos sonen. Vilken sorglig liten gestalt som låg där på marken...Ha det fint och tack för titten.