tisdag 19 maj 2009

Lillherr´n

Kommer in på Fredriks rum för att säga godnatt.
Ingen i sängen...
Hmmm... Jag anar oråd :-\
Hör fnitter från fel rum. Vilket innebär att det är vårt sovrum.
HA!!! Tjoar han när jag kommer in.
För visst ligger skitungen i Pers säng med en jätte hög att gosedjur omkring sig.

Jag: Ligger inte du i fel säng?
Fredrik: Nej, Per tollellde (översättning: tolererade) det! För han ville kunna kunna gosa med en massa Fredribaciller imorgon när han ska sova.

Jopp, pappa jobbar natt...

Å vad svarar man på det?
♥♥♥♥♥

3 kommentarer:

Gisan sa...

Man svarar med ett leende och en kram :-) Kramar...

Tussemaja sa...

Så gulligt!
Och du vill se ALLA min alster jag gjorde i söndags?! Skämtar du eller? Som vanligt så fick jag bara ett kort gjort och det kan jag inte ens visa offentligt ännu. Jag började med ett innan men det blev jag inte nöjd med så jag lade ned det projektet.

Lallis - liv och leverne sa...

Vad gulligt!:)
Ha en fin kväll, Laila
Kram