fredag 17 april 2009

Lite annat


Kan man bli annat än glad när man får se sånt här i sin mail?
Det betyder så mycket att veta att folk där ute uppskattar än...
Tack snälla, gulliga Fia och Sussi för denna uppiggande gåva! ♥

Sen hittar Maria på en massa bus åt mig också.

Fråga 1: Vilken mat äter du ofta?
Svar: Allt för onyttig *rodnar* Jag är nog i stort sett en allätare.

Fråga 2: När du är på kalas, är det du som sitter kvar eller hjälper du till med att duka av?
Svar: Det beror alldeles på vem jag är hos! Jag kan göra båda delarna

Fråga 3: Var sitter du helst när du bloggar?
Svar: Självklart vid datorn! ;-) Jag har ingen bärbar så det blir vid någon av dom två datorerna vi har här hemma. Fast det har hänt att jag suttit och skrivit lite snabbt vid jobbets någon gång.

Fråga 4: Köper du ofta trisslotter?
Svar: Mest för att ge som presenter till andra

Fråga 5: I vilken stad eller land har du haft den bästa semestern?
Svar: Oj! Tyvärr är jag ingen berest kvinna... :-\ Men norra Gotland kan göra underverk med min själ!

Fråga 6: Vilken TV-kanal tittar du helst på?
Svar: Dom vanligaste... 1,2,3,4,5 och ibland någon anna kanske

Är det så att du vill svara på dom frågorna vore det jätte kul. Skriv en liten kommentar så kommer jag och läser hos dig. :-)

1 kommentar:

Gisan sa...

Åh vilket fint mail! Kramar...