tisdag 21 april 2009

Långtråkigt

Det har vi lite grann både Fredrik och jag idag.
Det tar jag som ett tecken på att han är på bättringsväg i alla fall.
Jag har en sjujäkla mensvärk idag så jag känner att jag inte är att leka med....
Vi fixar lite här och vi fixar lite där och så knaprar jag värktabletter.
Hej å hå. :-\

Har fått beställning på två 90 års kort. Det ena är avklarat.

Framsida
Insida med ficka för lotter.
Ni får leva med att blixten slog i den embossad fjärilen!

Baksida

Egentligen hade jag tänkt det här kortet till "herrbeställningen". Men eftersom det vart lite bråttom med det här så fick det här lov att funka till en dam.
Jag har inte hört några reaktioner än...

6 kommentarer:

Mariana sa...

Jättefint laila... funkar både till man o kvinna. blått är aldrig fel... och inte fjärilar heller. Kram

Gisan sa...

Fina kreationer! Kramar...

nitanpyssel sa...

Urläckert! den plankar jag till en 85 åring. Där träffade du rätt igen vilken inspiration jag fick. Tackar för detta.

Sollan sa...

Supersnyggt! Gillar verkligen alla detaljerna. Kul att du dekorerat alla sidor också. =D Har du hämtat dig än? Kramen

sussilull sa...

så vackert kort. Ser att du också gillar fjärilar. Jag me´.

Bettan sa...

så snyggt! Gillar kantstansen :O)
Hoppas allt är bra!
Elisabeth