söndag 5 april 2009

Jag lever, jag lever...

Jag är inte så mycket vid datorn eftersom den vi använder måste formateras om.
Den som jag sitter vid nu är Fredriks och den är ju sååååå trög!
Men jag är inte mycket vid pysselbordet heller, tyvärr.
Det vore ju det mest logiska ställe att vara på om man nu inte slösar bort en massa tid vid datorn. Men nehej! :-\
Per jobbar natt nu för andra veckan i rad och sover så gott inne i sovrummet. I sovrummet står också mitt pysselbord...
Jag hoppas verkligen att det blir bättre nu under påsken! Jag har nämligen två beställningskort att göra, en del gammalt som ska joxas undan och en del idéer i huvudet som vill ut.

Men istället passar jag på att njuta av våren.
Fast igår när vi hade 16 C här i Sthlmstrakten så jobbade vissa... Jag ska ta upp det med schemaläggaren jobbet! ;-)

Nu är balkongen vårstädad.
Fredrik har invigt den med sin första fika där ute, tillsammans med ett helt gäng gosnallar av alla de slag! Nu fattas det bara lite blommor där ute också.
En stor plog av sångsvanar
Fredrik och jag har gått och spanat på småkryp på våra promenixer. Både myror, spindlar och nyckelpigor börjar sakta sträcka ut sina ben.
Första glassen är uppäten ute. Avnjuten på en lekpark

Mer vårtecken framöver! :-)

Inga kommentarer: