tisdag 28 april 2009

Här kommer hon!

Ser ni hur jag glider in som självaste Fred Astair? Så där jätte snyggt som bara han kunde?
HA! Det skulle vara jag det! *gapskrattar*
Då ser ni också hur klumpedunsan faller som en fura pladask ner i golvet också? :-D
Här har verkligen uppdaterats på några dagar nu. Man skulle ju nästan kunna tro att jag inte överlevt Smokie kryssningen. Men det har jag!
Brist på dator och tid är den största anledningen

Kryssningen med alla tjejer var helt ok.
Smokie var si så där... Jag tyckte konserten kändes små stressad och ingen riktig glöd. Glöd var det där emot i publiken, men av ett helt annat slag... *himlar med ögonen*
Vill man tappa tro på mänskligheten ska man åka på Ålandskryssning i samband med avlöning. :-\ Jissus så folk beter sig!
Tack i alla fall alla nya och gamla bekantskaper! :-)

  • Maria, som prompt skulle ha med mig och sen påstår att jag snarkar!
  • Sollan och Tommy
  • Angela
  • Suben
  • Sanna
  • Alice
  • Karin och Ingrid
  • Lena, men alla blåmärkena efter att en vildsint tant nypt henne
  • Tjejen som jag stod och "kramades" med under konserten


  • Under helgen har vi hunnit skaffat ny sommargarderob åt lilla herr´n. 7 år och 134 cm lång. Vart ska han ta vägen??? :-o

    Sen kan vi boka av lite från listan med vårtecken

  • backsippor
  • gullvivor
  • ormar
  • älgarnas fjolårskalvar

1 kommentar:

katrin sa...

Undrar om Fredrik kan tala om för mig vad det var för ormar.Laila ge Fredrik en varm lott kram från mig.