onsdag 8 april 2009

*fnissar gott*

Idag hade jag sällskap av en skata till bussen.
Ja faktiskt till och med på bussen! :-o
Busschaffören tyckte han va ful och höll nästan inte på att släppa in den... Det tyckte jag var lite taskigt så jag fick hjälpa den ombord.
Förklaring här!

I skolan var det måna varianter.
En cheerleader
En fé
Två Zlatan
En svart Spindelmannen
En vanlig Spindelmannen
Ett skelett
En cowboy
En Mästerkatten i stövlar
Å sjuhelsickes massa prinsessor!

Fredrik var den ända som var sminkad vilket var väldans populärt bland barnen. Det ska bli kul att höra hur den här dagen varit. Det är nog nämligen en av få dagar som han frivilligt haft skit brådis till skolan. :-)

8 kommentarer:

sussilull sa...

Men helt underbart!! Hur kommer man på att man ska vara en skata?? *asg* Gu va gulligt!

mariana sa...

Låter som en typisk fredrik karaktär... härligt!! ;)

anna sa...

haha! fattade ingenting först :)

Vad fin han e din pojke!

Kram

Fia sa...

Det är ju helt underbart! Får vi se några bilder?

Trodde först att du verkligen blivit förföljd av en skata, om det händer någon så är det nog dig!

Har en liten sak i min blogg till dig och din söta lilla son. Ert bloggande gör mig verkligen glad och får vardagslivet att verka så spännande.

Miapuh sa...

hihi skata, ascoolt :) ser framemot bilder.
Läget med er?
kram kram o glad påsk

Jenny sa...

Jag var också helt lost i början med så klickade jag vidare, underbart! Barns fantasi är underbar. Håller med Fia, kommer det någon bild?

Glad Påsk

Lallis - liv och leverne sa...

En riktigt fin Påsk önskar jag dig , goa Laila
Kram

sussilull sa...

Nu är jag här igen....
*hihi*. Ville önska dej en trevlig påsk och så har jag en sak till dej i min blogg.
Vi ses!