söndag 19 april 2009

En söndag snart till ända

Igår hämtade vi hem Fredrik från Upplands Väsby och mormor.
Nu är det slut på påsklovet för hans del.

Idag har vi tagit en redig cykel tur, han och jag.
Ded går framåt med stormsteg! :-D
Trots en riktigt präktig krasch i tisdags som gjorde att jag trodde han aldrig skulle kliva upp på cykeln igen! :-o
Fast det är det där med att hålla sig åt höger...

Per har tvättat fönstrena i stora rummet, jag har duschat alla blommor och nu är det dags för gos i sängen med lillskiten

2 kommentarer:

Gisan sa...

Snart kommer han cykla så du inte hänger med för fem öre ;-) Kramar...

nitanpyssel sa...

Jösses vad du är driftig med fönsterträtt och blomduschning. Tänk om jag hade det drivet då kanske jag hade fått något gjort. Ha en mycket bra dag tjing tjing från nitan!