söndag 15 mars 2009

Tredje kurs"kortet"

Det här var den tredje saken vi gjorde på Skapa Hobbys påskkorts kväll.
Vet väl egentligen inte om jag vill kalla det här ett kort. Fast man kan ju lungt göra ett och stoppa i det i fickan.

Jag stoppade i lite sisal (finns hos blomsterhandlare) istället och tänkte stoppa i någon liten kyckling här sen. Men nått litet påskägg eller godis går ju också bra. :-)

Nu har jag inte dekorerat den här så mycket för kursen drog ändå ut på tiden. Men det går och leka mycket mer med den här.

Här finns beskrivning på hur du gör!

3 kommentarer:

nitanpyssel sa...

Vilket fint kort, perfekt att lägga påskgodis i . ha det gott ! nitan

Fia sa...

Wow så fint! Sisal var ett fantastiskt tips!

Jenny sa...

Kanon till påsk och snyggt. Kan riktigt se hur det kommer någon liten kyckling upp bland stråna. Mycket påskigt du hunnit med att göra. Jag är så tråkig att påsk är den enda helgen som jag inte pyntar eller gör någonting för. Jag vet inte varför jag inte gillar påsken. Kanske något traumatiskt minne från barndommen (påskharen åt allt godis eller nåt ;)
Hur som helst så hade du fina saker att titta på. Får se om barnen kanske får påskpyssla i år :)