torsdag 5 mars 2009

Oj! :-o

Såg ni virvelvinden?
Den som drog förbi Stockholm idag straxt efter 10?
Den lyckades fånga mig i alla fall!
Å iväg for min kropp på egna äventyr.
Så idag fick Skapa Hobbys golv en redig dammsugning, halva golvet skurat (den andra halvan tog Maria) å så har vi en ny fin toasits där också. *nickar duktigt*
Sen for virvelvinden iväg och bara lämna mig.
Det var lite synd... Den behövdes lite till på jobbet.
För jag är ännu inte färdig med påsk korten som ska has på kursen.
Jag skulle dessutom behöva en virvelvind i min egen pysselhörna...
Men om jag nu försker att anstränga mig att känna efter hur det kändes när vinden kom så kanske...
...så kanske...
Jag kan virvla ut och laga middag i alla fall. ;-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej.
Tack för din fina kommentar i min blogg! Det värmer. Hoppas jag kunde inspirera lite. Ha det jätte bra!!

nitanpyssel sa...

Hej hopp vilken energi du har, jag blir riktigt inponerad. Jag försöker förtvivlat leta efter min energi men jag kan inte hitta den.Ha en jättebra dag önskar nitan