fredag 13 mars 2009

Mer kursalster med påsktema

Vi började med det här kortet. Just för att pejla av vad alla deltagarna kunde.

Andra kortet var en liten modifiering av prototypen i förra inlägget.

Tredje grejen ska jag försöka fota när jag jobbar imorgon. För den står kvar där. Så den visas senare!

Sen säger man ju faktiskt att "julen varar väl till påska". Å jag har gjort några julkort med. Jag har ju anmält mig till "Jul hela året". Tyvärr har ju pyssellusten varit lika med noll ett bra tag. Tack och lov känns den som den sakta vaknar till liv igen.



2 kommentarer:

Jaana sa...

Jag blir så glad, då jag hittar kommentar från dig i min blogg, så häråtergäldar jag besöket och hoppas att du också blir glad ! I'll be back !
Detta kort är såååå snyggt, förresten !

BellaMio sa...

Men duuu, det översta kortet är ju bara så läckert!! Stilrent och vackert!! 10p från mig!!

Tack för din rara kommentar inne hos mig, jag blev sååå glad :)