fredag 6 mars 2009

Fredag och dagens mysiga start

Idag ringde klockan och det var såååå segt. Den trycktes om x antal gånger.
Sen här man ett tu tre Fredriks röst:
"- Det saknas en storgos här!"
Kan man annat göra än att sätta sig upp med ett varmt leende, stänga av klockan och gå in till hans rum?
Å vad möts man av där?
En leende kille med sömndruckna ögon ligger och håller upp filten för mig.
Det var bara att hoppa in!
Där låg vi sen i en kvart och gosa, prata med varandra, prata med gosedjuren och bara njöt båda två. ♥♥♥
Den här morgonen gjorde nog susen för oss båda.

Efter alla vanliga morgonritualer så var det dags att ta bussen till skolan.
Efter avlämning så gick jag en hyfsad rask promenad hemåt på ca 25 min.
Nu sitter jag här med min välling mugg och funderar på hur jag ska lägga upp dagen.
Fredrik slutar kl. 14 och han har planer! Det fick jag minsann höra i sängen! :-o

  • Rocka (spela till musik alltså)
  • Spela spel
  • Pyssla
  • Bada
  • Prata mer med gosedjuren
  • Läsa böcker
  • Se "Så ska det låta"

  • Ååååååkej... Så under dom timmarna som är kvar så kanske jag ska passa på att göra nått som jag vill/måste.

    Jag har fått hem böcker som jag köpt från Adlibris.
    Snabbt kan jag konstatera en sak. Varför har jag inte gjort ett bokmärke till mig själv när jag gjort till andra?

    2 kommentarer:

    Gisan sa...

    "Det saknas en storgos här" Så härligt det måste vara att få höra :-)
    Sen tänkte jag bara meddela att jag var på en affär och kom hem med diverse scrapbooking-grejer. Det var väldigt billga ark och tillbehör så det är inte samma kvalitet som hos er. Men det gjorde attjag tänkte att jag kan ju prova lite i a f... *hmpfr* Det här är ditt fel! ;-) Kramar...

    Anonym sa...

    Underbara unge!
    Och tack för att du gav mig idén till vad jag ska göra i morgon! Kraaam Sollan