onsdag 4 mars 2009

En onsdag tar sin början

Det började med att Fredrik drog bena efter sig på morgonen så att vi missade bussen!
Eller rättare sagt... Han har så mycket bus för sig innan vi ens kommer iväg så att vi missade bussen. :-\
Så det bidde en himla rask promenad för att inte komma så himla sent till skolan.
Inte den bästa starten för kroppen, men vaken vart jag. :-P

Igår kväll tog jag tag i nått som jag behövt göra länge!
Jag började lägga in en del auktioner Tradera.
Den här gången går det ut lite böcker och tidningar
Klicka här så kommer du direkt till mig.
Hoppas du hittar nått kul.

2 kommentarer:

Anonym sa...

En eloge och stående ovationer till världens bästa kvinna, väninna och mamma! Det finns ingen som du och du är den bästa på just den du är. En hjälte och någon att se upp till. Du kan och du kommer att gå vidare i allt och du kommer att segra. Kram Sollan

Anita sa...

Hej och tack för din snälla kommentar på min blogg. Roligt att du skrev en rad så att jag hittade hit till din fina sida. Det är alltid så roligt att hitta till en ny sida som man aldrig tidigare besökt.
Nu ska jag kika vidare...
~Anita