torsdag 12 februari 2009

Pucko!

Om man nu är så trött så man inte knappt kan läsa på datorskärmen för allt grus i ögonen...
Om man nu är så trött så man mår illa av just tröttheten...
Om man nu är så trött så man bara skriver svammel pga alla stavfel...
Borde man inte gå och lägga sig då?
Nä då! Inte puckot Laila! :-\
Resultatet?
Att jag förmodligen är ännu mer slut i huvudet idag än vad jag var igår på jobbet!
Det vill inte säga lite... För igår var det extremt virrigt!

Jag ser framför mig min lilla ensamma hjärncell där uppe i huvudet...
Den ser ut som en sån där liten järndank som man spelade kula med när man var liten (åtminstone gjorde jag det)
Där bumpar den runt alldeles ensam och slår i sidorna i skallen precis som kulan gör i ett flipperspel...
Nopp, det är inte lätt att vara hjärncell i min skalle! ;-P

I vilket fall som helst så hade jag trevligt ihop med Gisan igår! Tyvärr vart det lite avhugget eftersom det var på mitt jobb vi fick ta daten. Men jag hoppas vi kan träffas under lugnare former någon annan gång när hon har tid.
Kram på dig!!! Å njut med din lillprins där hemma nu!

Nä! Nu ska grinden öppnas till affären!
Kamma håret och på med leendet!
Kommer ni och hälsar på mig nu? :-D

2 kommentarer:

Lallis - liv och leverne sa...

Ja, hade jag bara bott lite närmare så hade jag hälsat på dig:)
Kram Laila, från Laila;)

Gisan sa...

Jag borde egentligen vara arg på dig!!! Det suger så i skapar-tarmen efter besöket på ditt jobb. Kanske hamnar jag också i scrapbooking-träsket nu ;-) Då får du bli min "langare" :-) Kramar...