söndag 1 februari 2009

Organisering del 1

Del 1 är avslutad i min pysselhörna! Känner mig så himla nöjd! :-)
Det här innebär att jag nu äntligen kan stänga min låda där jag förvarar band och garn.
Av det som är över kommer en del att skickas till pysselvänner, en del får gå till skolan. Jag ska först höra om dom ens vill ha det till sitt pysslande.

Del 2 kommer att handla om att få ordning på alla omonterade stämplar!
Det ska bli såååå skönt! För nu har jag dom bara nedlagda lite huller och buller i en låda. Varje gång jag är där och gräver kommer jag fram till någon stämpel som jag totalt glömt bort. :-\

Idag jobbar Per övertid.
Fredrik och jag har travat fram och tillbaks och handlat lite nere på stan.
Kallt, men skönt också. Å halt... Men jag har klarat mig efter min senaste lilla tur.
Jag tror inte mitt knä vill vara med om nått mer heller! För det värker otroligt fortfarande. För att inte tala om det det snygga blåmärket i grönt, gult och brunt som nu sakta "rinner" nerför benet. :-)

2 kommentarer:

Tussemaja sa...

Men det är ju strålande! Då kanske man kan få se lite alster från dig snart?
Har själv gjort om min förvaring av omonterade stämplar.

Gisan sa...

Så skönt det är när man får ordning på sitt pyssel. Mitt är för närvarande kaos. Kramar...