tisdag 3 februari 2009

Let the sunshine in

Det finna en låt från filmen Hair som heter Let the sunshine in.
Den gick jag och nynna på idag när jag hade lämnat Fredrik på skolan.
Nu handlar ju vare sig filmen eller låten om just solskenet som lyste i mitt ansikte i den bitande kylan.... Men just refrängen kändes bra idag! :-)

Igår var jag ute i 2 h och trava runt på promenix med lillskiten också. Här tankas det ljus så fort solen tittar fram. Eftersom det har varit allt för sällan här i Södertälje så är det ju bara att passa på.

Per jobbar natt den här veckan så allt går lite på sparlåga här hemma eftersom han ska sova...
Det stör mig lite att pysselhörnan är just i sovrummet!
Imorgon ska jag plocka ut lite grejs där ifrån och sitta vid köksbordet och joxa.

För att joxa med, det har jag!
Dels är det ju stämpelförvaringen.
Sen har vi bestämt att Fredrik ska äntligen få hålla sitt födelsedagskalas som han längtat efter i några år nu. Han har alltid lyckats bli sjuk... Stackarn! :-\ Så nu ska kalasinbjudningar göras till några skolkompisar.
Sen ville mamma att jag skulle göra ett presentkort från henne på några biofilmer till honom.
Sen finns det ju en hel del annat också...
Jag har fått bassning av Maria att jag inte gjort min julkort till Julbloggen också! ;-)

Men det får bli senare! Ha, vilken bra ursäkt jag kom på nu! För nu ska jag hämta Fredrik! :-P

Inga kommentarer: