tisdag 17 februari 2009

En hostig tisdag

Hostar och har mig fortfarande. Just nu fryser jag som en galning! Tror jag ska hämta stora fleecetröjan... *tassar iväg*

Det bidde en liten hosttur ut till toaletten och harkla slem och hämta näsdukar också. :-\
Jag har faktiskt ingen lust med det här!

Jag vill ut! För jag ser minsann att solen försöker sig fram
Jag vill fota!
Jag vill gå till jobbet!
Jag är sugen på en god lunch!

Men om jag lägger mig och vilar på soffan...
Då får jag lite sol på mig genom fönstret.
Jag kan också få njuta av blommorna som står på vardagsrumsbordet. Blommor som Fredrik fick på sin födelsedag.

4 kommentarer:

Gisan sa...

Krya på dig ordentligt och njut av Fredriks vackra tulpaner. Kramar...

Anonym sa...

Det låter inte roligt...alls! Krya på dig- kram från mig!

Anonym sa...

Tusen tack för din kommentar hos mig. Värmer! Kram

nitanpyssel sa...

Krya på dig Laila jag vet hur du har det. Det är inte kul med hosta. Man får alltid höra av vänner och bekanta att man ska dricka honungsthe eller ta en... whisky och det görman(med fingrarna X bakom ryggen)...tihi.
Skickar frisk kramar !